fredag, juli 31, 2009

Skylt

När jag såg skylten under klockan fattade jag inte vad det skulle vara för något. Det var förvirrande likt eluttaget (eller europahandsken som jag tror att det kallas) nedanför men det verkar föga troligt att de hade något med varandra att göra. Det är troligare att det är kameran ovanför klockan som skylten varnar för.

Jag borde kanske ha en sådan skylt på jobbet också. Någon mystisk spionorganisation satt upp en webbkamera på min anslagstavla. Den är förvirrande lik en postitlapp i form av en blomma som någon ritat på men jag känner mig övervakad...

4 kommentarer:

Misi sa...

hahah tänkte först att det var en bandagerad hand, de måste ha vänt skylten på fel håll typ.

Lina sa...

Boxhandske kanske? Jag kan ha tolkat den helt fel...

Misi sa...

kom inte hit då får du en bpl?

Lina sa...

Exakt. En sån skulle man kanske ha?