tisdag, januari 26, 2010

Lista

Jag hittade en lista hos på på andra sidan gränsen som jag fyller i. I väntan på ork och lust att skriva ett inlägg...


Hur mycket pengar har du på din mobil? Inga alls eller oändligt, hur man nu ser det när man har abonnemang...

Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jaa. Många.

Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Hobbe, Robban.

Hur lång är du? 169 cm

Vilken är den senaste filmen du sett? Avatar

Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ”Tur att du stannade en stund för pappa kommer hem sent”

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

När såg du senast din mamma? I söndags

Icke godkänt i något ämne? Nej, inte i något ämne men uppkörning.

MVG i något? Nix, vi hade siffor ;-)

När vaknade du idag? Tjugo minuter över fem.

Vilken plats föredrar du minst? I baksätet när svärfar kör.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Tisdagskväll i januari 2020, tja, hemma.

Hur stor är din säng? Lagom.

Vad sover du i? Jag är ju lite spökrädd...

Hur många kuddar har du i sängen? En. Två om jag är förkyld.

Var har du bott/bor? Vänersborg, Billesholm, Lund, Umeå, Landskrona, Helsingborg, Mörarp

Tycker du om kinamat? Jepp

Tycker du om kaffe? Oh, ja!

Vad dricker du helst till frukost? Juice

Kan du spela poker? Ja.

Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Inte samma på året, men jag har samma födelsedag som min mellanstadiefröken.

Vill du ha barn? Ja

Kan du några andra språk än svenska? Danska, engelska, franska och en och annan lösryckt fras på ryska

Har du någonsin åkt ambulans? Nej, tack och lov

Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

Vad spenderar du helst pengar på? Böcker (eller egentligen mat och elräkning men det är ju för tråkigt...)

Äger du dyrbara smycken? Jovars.

Kan du rulla med tungan? Ja.

Vem är den roligaste människan du känner? Robban var den som fick mig att skratta senast. Zara, A-C och Malin för vardagsskrattet på jobbet.

Vad har du för ringsignal? Något jazzigt. Saknar min Att angöra en brygga som jag hade på den förra telefonen.

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.

Kan du byta olja på bilen? Jag kan nog reda ut det om jag hade varit tvungen.

Vilken var den senaste boken du läste? Läste ut: Italienska skor, läste i: Kan du säga schibbolet?

Dansar du i bilen? Dansar?!? Nej, sjunger.

När var du i kyrkan senast? På julafton i fjol

Hur många hål har du i öronen? 2, ett i var

Har du någon piercing? Nej

Har du någon tatuering? Nix

Vad är ditt mobilnummer? 0709 börjar det med, sedan samma siffror som riktnumret jag hade när jag skaffade det, mittensiffrorna är samma som i mammas telefonnummer och slutsiffrorna är mitt födelseår. Lätt som en plätt att komma ihåg!

Vad ska du göra ikväll? Träna, äta och se på ett avsnitt av Buffy

Har du några syskon? En bror och tre halvsystrar

Vad ska du göra på sommarlovet 2010? Sommarlov? Jag är glad att jag vet vad jag ska göra på påskledigheten.

2 kommentarer:

Misi sa...

ja det här med påskledigheten ?

Lina sa...

På ett ställe där man kan bli genomblåst :-)