onsdag, juni 24, 2009

Klänning och reafynd

Idag shoppade jag loss lite. Det var guldläge. Reorna började i måndags. Det fanns en massa kläder kvar, i rätt storlek. Jag har den storleken som tar slut snabbast. Att just min storlek fanns kvar kan bero på att lönen kommer i morgon...

Egentligen köpte jag bara ett par byxor och en kjol på rean. Klänningen (som var min egentliga mission idag) var väldigt mycket på inte rea. Men den var fin och gör att jag inte kommer att se ut som en falukorv på min syster H:s bröllop. Det är alltid ett plus att inte se ut som en falukorv. Men för att se ut som den käcka modellen på bilden får både jag och mitt hår växa en bra bit de närmsta två veckorna.

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Superfin!

Jag tänkte också ta mig en tur på reorna. Hoppas jag hittar något. Men idag är det kanske trång i butikerna? Nä, inte i sommar-Lund föresten ... :)

Lina sa...

Tack!

Såg att det var dåligt med reafynden :•(