lördag, april 30, 2011

Guf i mustaschen ett minne blott

Jag har ganska länge försökt odla mustasch. Det går sådär om jag ska vara helt ärlig.

Anledningen till mustaschodlingen är att jag vill ha lite guf kvar i slutet av glassen och det hade varit ganska smart att spara den i mustaschen.

När vi handlade glass med guf på bästa stället (Det blå ishus i Tversted) under veckan som gått såg jag till min glädje att jag inte längre behöver tänka på det där med mustasch. Nu kan man få guf i botten och mellan glasskulorna för en liten extra peng. Mycket bra.

3 kommentarer:

chlott sa...

Det kallar jag produktutveckling! :o)

Sara sa...

Härligt! Hade problem med det när jag tog min glass på Tivoli förra helgen, guffen var slut i botten på glassen, katastrof. Om jag åker igen så ska jag be dom göra som i Tversted!

Västmanländskan sa...

Härligt!