torsdag, juli 15, 2010

Ett knyst om ett litet Knytt

Statusrad som inte hamnar på facebook:
Lina leder magtävlingen och lär göra det mer och mer i fem månader till. Minst.

Det finns de som säger att om man inte outar nyheter på facebook så är det inte på riktigt. Jag tänker inte outa den här nyheten på facebook, den kommer säkert ut i alla fall. Men trots att jag inte gör det verkar det vara på riktigt, det där Knyttet som växer. Jag har sett bildbevis och hört hjärtljud. Och magen växer trots att jag gått ner i vikt.

Jag tänkte inte heller fylla den här bloggen med nyheten. Linas blogg är ju just min, med mina tankar och funderingar - inte Knyttets (som jag inte vet vad det tänker). Så om och när ni känner för att höra något knyst om Knyttet har jag gjort en blogg med statusraderna jag inte har skrivit och inte kommer att skriva fejan.

Om länken inte funkar är adressen http://knyttknyst.wordpress.com/

6 kommentarer:

Sofis sa...

Vilken rolig nyhet du inte outar! Stort grattis och varmt lycka till!

Lina sa...

Undrar om de hade sagt o-outar i Norrland... Tack!

Helena sa...

Ett stort GRATTIS till er båda, hälsa Robban. KRAM Helle

Lina sa...

Tack Helle! Robban hälsar tillbaka! Kram

Annelie sa...

Nu fäller jag en liten tår.... har inte läst din blogg på tre veckor eftersom jag varit på semester och internetkontakten inte varit stabil. Ett stort, varmt grattis och lycka till! Härligt! kram

Lina sa...

Tack Annelie! Jag får väl komma förbi bibblan och puta med magen någon dag...

Det låter som en skön semester ;-)