söndag, maj 23, 2010

Inte stöttålig

Vår tvättmaskin stöter på mig. Den om något borde ju veta att jag är gift...

Idag fick jag en stöt så att jag hällde ut hälften av tvättmedlet över handen. Jag blir ilsken som ett bi när den håller på sådär. Robban har aldrig fått någon stöt så han tror bara att jag inbillar mig. Bara för att vår tvättmaskin inte är lagd på det håller ska man väl kunna bli trodd?

Idag stötte den på mig för sista gången. Jag överlät allt tvättansvar till den i hushållet som tvättmaskinen inte stöter på. För stöter den på mig en gång till åker den ut!

5 kommentarer:

Västmanländskan sa...

*fniss*

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Snälla Lina, kan du inte skriva en bok? Jag hade definitivt småskrattat konstant under hela läsningen.

Lina sa...

Skriva en bok. Då måste man ju ha en huvudperson, tänka ut en story och kanske till och med ha en mördare. Verkar krångligt.

Men jag skriver kanske en bok en dag, vem vet. Västmanländskan ger säkert ut den på sitt förlag, när hon startat det.

Västmanländskan sa...

Absolut!:)