tisdag, februari 10, 2009

Kanelbullar med posten

Igår var jag lite hemlig och bakade kanelbullar som jag skickade i ett brev till brorsonen på Gotland. Han önskade sig kanelbullar i födelsedagspresent men jag tyckte inte att han skulle behöva vänta så länge (det är ju en hel månad tills dess!)

Eftersom min brorson är en av de snällaste sexårochelvamånader-ingar som finns är jag övertygad om att han bjöd på både sin syster och sina föräldrar. Jag hoppas bara att han fick flest själv...

Jag är mest nöjd med att man kan lita på posten och skicka brev som kommer fram dagen efter. Fast jag har ju skickat (ibland i samarbete med Chlott) och fått lite andra konstiga saker med posten, som penslar, smålappar och kinderägg... Fast det knasigaste jag varit med om var nog när min bror fick en tomat i ett brev. Det är ingenting jag rekommenderar - den var ganska mosad när den kom fram.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är nog världens bästa faster. Även på distans.

Lina sa...

:-) Man får ju försöka...