fredag, september 26, 2008

Bokmässa

Bästa: Jag fick en Krakel Spektakelbok signerad!
Mest förvånande: Att SJ såg till att tåget gjorde ett extra stopp på Lisebergs station.
Finaste: Boken "Var är min syster?" av Sven Nordqvist.
Bästa kändisspanet: Peter Stormare (men vad gjorde han där???)
Mest behövliga: Bullen Annelie bjöd på.
Längsta kö: Tantkön till Kerstin Thorwall.
Tråkigaste: Lunchwoken.
Märkligaste: Alla bebisarna som besökte mässans första dag.
Sämsta: Glasögonputsarna som gjorde ett uselt jobb så att jag var tvungen att putsa om.

Jo, bokmässan är trevlig.
Och jag förköper mig alltid ;•)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, jag vet att Peter Stormare var där för att presentera ett talbokspris eller nåt sånt. Det är visst alla skådespelares extraknäck att tala in böcker.

Anonym sa...

Snart oktober, väldigt snart. Ett nytt PoP-paket finslipas i dagarna!

/Din bokvän

Lina sa...

Spännande! Jag längtar!