onsdag, april 18, 2012

Grönt är skönt

Jag har köpt ett par nya fina skor. Gröna. Det är nog första gången jag har gröna skor. Stövlar har jag nog haft i grönt men inte skor. De svarta som jag egentligen frågade efter i affären var slut i min storlek så då fick det bli ett par gröna. Och jag ångrar mig inte ett dugg, de är lite roligare än ett par svarta trots allt.

Tillsammans med gröna strumpor och bruna manchesterbyxor kan jag nog kvala in som biologilärare ;) Finfint!

Sköna är de, men det beror nog inte på färgen...

5 kommentarer:

chlott sa...

Åååh, de fina fina skorna! Jag har suktat lite efter dem. Eller kanske samma modell i svart. Eller kanske i rött. Ååååh. Mkt fina!

Lina sa...

Tack!

Tydligen lite små i storlekarna så strl 41 hade gått åt i svart och rött på Du&Uno när jag köpte dem innan påsk. Så brukar det ju inte vara...

Fisen sa...

haha biologilärare

Lina sa...

Dessutom kan jag vara lite mossig...

Lina sa...

Tack!